Hurtownia działająca na zasadach wysyłkowych i korzystająca z usług przewoźników musi liczyć się z pewnymi problemami. Jednak występują one w każdej branży, dlatego ważne jest to, jak najlepiej wyjść z niekomfortowych sytuacji. Pomocną dłonią jest usługa ,,pełny serwis”.
Jest to kompleksowa dbałość o klienta w sytuacji, gdy towar jaki zamówił dotarł do niego w uszkodzonej formie. Hurtownia stara się, aby wszystkie paczki były bardzo dokładnie zabezpieczone. Jednak pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć i statystycznie na 40 wysłanych paczek 2 z nich mają drobniejsze lub większe uszkodzenia na swojej powierzchni. Usługa pełny serwis zapewnia spokój i ochronę dla kupującego. Niestety należy zrozumieć, że w momencie wysyłki i transportu płynów w szklanych butelkach coś może ,,pójść nie tak”. W przypadku podobnej sytuacji został skompletowany specjalny schemat postępowania.
Co zrobić w przypadku uszkodzonej paczki?
Najważniejsze to przyjąć paczkę – po tym należy dokładnie ją otworzyć rozpoczynając jej rozcinanie od góry. Po otworzeniu górnej części zafoliowanej części użyć telefonu/aparatu i zrobić zdjęcie wyrządzonej w transporcie szkody. Stanowi ono udowodnienie, że towar przyszedł w wadliwej formie. Reklamację składa się na adres lukasz@oliwa24h.pl.
Jak opisać wiadomość elektroniczną?
Po dodaniu załącznika w postaci zdjęcia należy umieścić opis uszkodzenia. Powinien zawierać ilość uszkodzonych produktów oraz numer zamówienia – aby kierownik hurtowni mógł szybciej zlokalizować zlecenie. Oferujemy kompleksową usługę, dlatego klient może wybrać opcję, która go najbardziej interesuje. Możliwy jest:
- zwrot na konto za uszkodzone produkty,
- wysłanie uszkodzonych produktów na nasz koszt,
- wysłanie/dołożenie uszkodzonych produktów przy kolejnym zamówieniu.
Wypadki zdarzają się każdemu – przewoźnikom najbardziej. U nich liczy się czas i szybkość dostarczenia paczek. Niestety czasem kosztem towaru, który jest dobrze zapakowany. Metodykę pakowania można obejrzeć na stronie hurtowni na Facebook’u.
Na szczęście wszystko da się wyprostować!
Prowadzimy dwa profile na portalu Facebook: Hurtownia Oliwy i Hurtownia Napoje. W zakładce zdjęcia publikujemy fotografie jak pakujemy zamówienia: